Напрямок роботи
Пріоритетний напрямок роботи та розвитку дошкільного навчального закладу відповідно до Концепціїї розвитку Бохоницького ЗДО «Дзвіночок» - гуманітарний.
Основні завдання:
- забезпечення прав дітей на доступність здобуття дошкільної освіти шляхом створення необхідних умов функціонування і розвитку системи роботи ДНЗ;
- створення належних умов для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників;
- розвиток дошкільної освіти як відкритої, демократичної системи на основі розподілу відповідальності між учасниками навчально – виховного процесу, досягнення гармонійного зв`язку педагога з маленьким громадянином;
- підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи;
- забезпечення безпечних умов навчання і виховання дошкільників;
- оновлення змісту діяльності ДНЗ відповідно до освітніх запитів населення;
- удосконалення роботи по формуванню життєвої компетентності дошкільника у різних сферах його діяльності;
- модернізація змісту дошкільної освіти шляхом забезпечення різнобічного розвитку дітей дошкільного віку відповідно до їхніх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб відповідно до вимог нових Державних програм;
- впровадження нових технологій управління дошкільним закладом які б сприяли позитивному іміджу ДНЗ, його працівників;
- удосконалення нормативно-правового, науково-методичного, фінансово-економічного забезпечення, орієнтованого на впровадження інклюзивного навчання;
- удосконалення професійної компетентності педагогів як в умовах дошкільного закладу, так і в системі підвищення кваліфікації;
- підвищення якості, доступності та ефективності освітнього процесу завдяки широкому впровадженню в практику роботи ДНЗ методів та засобів комп’ютерно-орієнтованих технологій;
- збереження та розвиток мережі дошкільного навчального закладу відповідно до задоволення освітніх потреб громадян села;
- оптимізація роботи з батьківською громадськістю;
- оновлення та модернізація матеріально-технічної бази дошкільного закладу;
- створення умов для зростання іміджу ДНЗ, створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу.
Реалізація завдань Концепції сформована у блоки:
І блок: «Формування життєвої компетентності дошкільника (з врахуванням гуманітарного підходу)»
Включає проекти:
- «Виховуємо, розвиваємо особистість»
- «Здоров’я дитини»
- «Допоможи це мені зробити самому (інтеграція ідей М.Монтессорі в освітній процес дошкільного навчального закладу)»
- «Психологічний супровід у навчально-виховному процесі».
ІІ блок: «Управління персоналом»
Включає проекти:
- «Кадрова політика»
- «Інтернет-підтримка професійного розвитку педагогів»
ІІІ блок: «Формування педагогічної компетентності батьків»
Включає проект «Дошкільний заклад – сім’я »
ІV блок: «Матеріально-технічне забезпечення дошкільного закладу»
Включає проект «Оновлений ДНЗ»