Бохоницький ЗДО (ясла-садок) "Дзвіночок"
Агрономічної сільської ради

Тиждень безпеки

У часи економічної скрути, складних життєвих реалій важливою залишається проблема профілактичної роботи щодо формування навичок безпечної поведінки дітей. Виникає необхідність, починаючи з дошкільного віку, навчити дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, питань особистої безпеки та безпеки навколишніх.

З 1.11.21 по 5.11.21 в ЗДО «Дзвіночок» пройшов Тиждень безпеки, який був цікавим, змістовним, насиченим, повчальним, надихаючим. Метою проведення «Тижня безпеки дитини» було поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок, щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій.

Тиждень БЖД проводився за тематичними днями: понеділок - «День довкілля», вівторок - «День здоров’я», середа - «Вогонь друг – вогонь ворог», четвер - «Допоможи собі та другові», п’ятниця - «Правила дорожнього руху».
В рамках проведення тижня безпеки дитини в дитячому закладі проводилися різні форми роботи із залученням дітей: заняття («Що таке здоров’я» - молодший дошкільний вік, «Вогонь - друг, вогонь – ворог» - середній дошкільний вік, «Безпека побуту, електроприлади» – старший дошкільний вік, «Транспорт і довкілля» - старший дошкільний вік), ігрова діяльність (сюжетно–рольові ігри «Автомістечко», «Колобок на міській вулиці», «Поради Світлофорчика», «Лікарня»), театралізована діяльність (драматизація казки «Котик та півник»),
 конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання художньої літератури, самостійна художня діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

   

Завдання дорослих педагогів і батьків: не залякувати дітей, а, користуючись їх природною допитливістю, навчити правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а в ґрунтовній, цікавій, пояснювальній роботі вчити правильно користуватися ними. Тому, педагоги закладу добирають такі форми і методи роботи, які дозволили б відчути дитині не лише цінність свого життя та здоров’я, а й свої можливості у зміцненні та збереженні його, умінні діяти у небезпечних ситуаціях.

   

Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок екстремальної ситуації. Збагатили знання про правила дорожнього руху та дорожні знаки, правила поведінки в природі, під час пожежі, з електроприладами, гострими та ріжучими предметами, ліками, з незнайомцями та тваринами, тощо.
Всі учасники навчально-виховного процесу крім теоретичних знань отримали важливі практичні навички з порятунку власного життя та допомоги оточуючим у надзвичайній ситуації.

  

  

  

« повернутися до списку новин

Логін: *

Пароль: *