Педагогічні ради
1. НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК – НОВІ ПРІОРИТЕТИ ДІЯЛЬНОСТІ (Серпень)
1. Про діяльність педагогічного колективу за минулий 2022/2023 навчальний рік. Визначення пріоритетних напрямків педагогічного процесу на 2023/2024 н.р.
2. Про схвалення річного плану роботи ЗДО на 2023-2024 навчальний рік
3. Організаційні питання початку навчального року:
- визначення програм, видів та форм планування;
- визначення напряму для комплексного самооцінювання відповідно до ВСЗЯО;
- затвердження режиму роботи ЗДО в умовах воєнного стану;
- стан укриття та дотримання алгоритму дій при сигналі «Повітряна тривога»;
- робота гуртків закладу;
- затвердження розкладу організованої освітньої діяльності дошкільників та розпорядку дня дітей;
- підвищення фахової майстерності педагогів ЗДО.
2. «ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» (Грудень)
1. Інформація про виконання рішень попередньої педради
2. Методичний колаж «Педагогічне керівництво організацією театралізованої діяльності»
3. «Театр в житті дитини»
4. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності
5. Презентація «Театрально-ігрове середовище ЗДО»
6. Довідка за результатами тематичного контролю «Організація театралізованої діяльності, з дітьми дошкільного віку»
7. Огляд-конкурс «Диво-дивне -театр»
3. «ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ» (березень)
1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2. Занурення в проблему «Еколого-валеологічне виховання».
3. «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку як фактор формування здорового способу життя».
4. «Завдання валеологічної освіти по вікових групах».
5. Квест-гра «В пошуках здоров’я».
6. Робота ЗДО по впровадженню здоров'язберігаючих технологій.
7. Довідка про результати тематичного вивченняна на тему: «Формування свідомого екологічного ставлення до оточуючої природи»
8. Презентація картотек дидактичних ігор, занять та матеріалів до них по валеоло-гічному вихованню з дошкільниками.
4. «ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2023-2024 Н.Р.» (травень)
1.Інформація про виконання рішень попередньої педради.
2. Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового компонента дошкільної освіти (результати моніторингу).
3. Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
4. Творчі звіти педагогів та спеціалістів про здобутки та недоліки в роботі.
5. Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період.