Бохоницький ЗДО (ясла-садок) "Дзвіночок"
Агрономічної сільської ради

Звіт керівника

З В І Т

директора Бохоницького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок»

 Агрономічної сільської ради

Мельник Ірини Григорівни

перед педагогічним колективом та  громадськістю

16 червня  2023 року

 

         Комунальний заклад Бохоницький   заклад дошкільної освіти  «Дзвіночок» Агрономічної сільської ради  розташований за адресою: с. Бохоники, вул. Гагаріна 64б. Розрахований на 4 групи з наповнюваністю 90 дітей.

З початком повномаштабної російської агресії наш заклад першим взяв на себе забезпечення роботи дошкілля у нашій територіальній громаді. Ми відновили свою роботу 18 квітня в режимі чергового закладу для всіх населених пунктів громади. За період з квітня по вересень ми прийняли більше 20 дітей з Агрономічного, Горбанівки Рівця і, навіть із Вінниці. Також наш заклад відвідували 8 внутрішньопереміщених дітей із Києва, Сум та Херсона. 2 киян поїхали додому, 2 дітей перевелись до Агрономічного ЗДО, ще 4 дитини відвідують наш дошкільний заклад по теперішній час.

Під час повітряної тривоги педагоги з дітьми перебувають у сховищі, інколи по декілька годин. Тому вихователі розробили масу ігор та вправ, щоб було чим зайняти і заспокоїти дітей. Також педагоги щоденно ведуть онлайн-спілкування у VIBER групі садочка де надають:

  • Фото звіти про роботу протягом дня;
  • Рекомендації чим зайняти дітей вдома:
  • Корисні ресурси, що допоможуть батькам відволікти діток під час перебування в укритті;
  • З метою підтримки дітей та їх батьків, дитячими психологами і педагогами створено телеграм канал https://t.me/pidtrumaidutuny;
  • Індивідуальні консультації щодо особливостей функціонування ЗДО під час військового часу та в умовах карантину.

 На даний час в дошкільному закладі функціонує 4 групи  і відвідує його 82 дитини:

-    група раннього віку (інклюзивна)  -16;

  • група молодшого віку(інклюзивна)   - 20;
  • група середнього  віку (інклюзивна)  - 20;

-     старша група  – 26;

Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи  - 10,5год. (7.45-18.15) З 1 жовтня ми прийняли 14 нових дітей у  І молодшу групу.

Зведена таблиця мережі дошкільного навчального закладу

 за три навчальні роки

 

Навчальний

рік

 

Всього

З них

3-го року життя

4-го року життя

5-го року життя

6-го року життя

Інклюзивних груп

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

2018/

2019

4

81

1

16

1

14

1

25

1

26

0

0

2019/

2020

4

79

1

19

1

17

1

16

1

27

0

0

2020/

2021

4

48

1

11

1

13

1

12

1

12

1

19

2021/

2022

4

74

1

18

1

17

1

19

1

20

1

19

2022/

2023

4

82

1

16

1

20

1

20

1

26

3

56

                           

Інклюзивних груп з 1 вересня 2022 року – 3, а з 1 вересня 2023 року їх буде 4. Всі діти мають такий рівень підтримки, що потребують навчання і виховання у окремих групах.

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України,

- Закону України «Про дошкільну освіту»,

- «Положення про заклад дошкільної освіти »,

- Базового компоненту дошкільної освіти України

- Базової Програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

А також, відповідно власного Статуту, Концепції розвитку та річного плану роботи.

Головною метою  закладу дошкільної освіти  є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

 Освітній процес в закладі координує вихователь-методист Патула Г.В. Центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного навчального закладу є методичний кабінет, робота якого організовується з урахуванням вимог нормативно-правових актів.

Вихователі нашого закладу беруть активну участь в методичній роботі: проводяться педагогічні ради, круглі столи, семінари, практикуми, тренінги тощо.

Протягом 2022-2023 навчального року з педагогічними працівниками було проведено педагогічні ради:

1. Новий навчальний рік – нові пріоритети діяльності( 31.08.2021р.), на якій було проаналізовано  роботу закладу за минулий рік, визначено завдання на новий навчальний рік, схвалено навчальні програми, освітню програму ЗДО  за якою буде працювати педагогічний колектив протягом навчального року тощо (директор Мельник І.Г., вихователь- методист Патула Г.В.);

2. «Від екології природи до екології душі» (21.11.2022р.) На педагогічній раді розглянулися питання: з організації та методики проведень екскурсій в природу, провели бліц-турнір «Методичні посиденьки» та майстер-клас «Властивості води» (вихователь Соколовська О.Г.)

Результати тематичної перевірки «Формування свідомого екологічного ставлення до оточуючої природи», педагоги презентували матеріали, куточки природи та експериментування з екологічного виховання.

3.«Інклюзивний підхід, як основа освіти для всіх дітей» (27.02.2023 р.) На якій педагоги мали змогу дізнатися про особливості організації інклюзивного навчання у ЗДО (вих.-мет. Патула Г.В.); обов'язки вихователя, асистента вихователя, які  виконують спільну діяльність (вих. Яропуд М.О.); про створення середовища для дітей з особливими потребами (ас.вих. Солоненко В.В.); психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО (пр.псих. Мартинюк О.В.); педагоги презентували «Найкращі цікавинки» (дидактичні та розвивальні посібники для роботи з дітьми з ООП)

4.«Підсумки освітньо-виховної роботи за 2022-2023н.р.» (29.05.2023р.) на якій висвітлювались питання: підсумки роботи педагогічного колективу за 2022/2023н.р.; підготовка та організація літнього оздоровчого періоду 2023 року; результати рівня розвитку та сформованості основних показників життєдіяльності дітей (результати моніторингу); обговорення та схвалення плану заходів на літньо-оздоровчий період (Патула Г.В.)

Дієвість роботи педагогічної ради забезпечувалась за рахунок проведення її в інтерактивних формах, активної участі вихователів у підготовчій роботі, співробітництву. Під час проведення педагогічних рад педагоги закладу мали змогу взаємного обміну думками, а також, педради сприяли розвитку ділових рис вихователів та зміцненню навичок творчого вирішення педагогічних завдань.

До педагогічних рад були проведені відкриті заходи, а саме, колективні перегляди:

  1. Комбіноване заняття з розділу програми «Дитина в сенсорно-пізнавальному

просторі», «Літературна скринька» (Яропуд М.О.)

  1. Комбіноване заняття-гра з розділу програми «Екопростір»    (Патула Г.В.)
  2. Інтегроване заняття з пріоритетом екологічного виховання (Соколовська О.Г.)
  3. Заняття з розділу програми «Літературна скринька» у молодшій групі (Мельник Т.І.)
  4. Інтегроване заняття з комунікативного розвитку та екопростору (Павленко О.А.)
  5. Розвиток емоційної сфери, групової взаємодії дошкільників  (Мартинюк О.В.)
  6. Заняття з екологічного виховання  у молодшій групі (Волошенюк Л.Ф.)
  7. Майстер-класи по організації ігрової діяльності на гурткових заняттях (керівники гуртків)
  8. «Тиждень молодого спеціаліста»       (молоді спеціалісти)

Під час перегляду занять педагоги закладу в практичній діяльності переглянули результати роботи своїх колег, наочно познайомились із методами та прийомами, які вдало поєднанні з вимогами сьогодення, дають прекрасний результат в роботі з дітьми.

З метою формування пізнавального інтересу, вмінь та навичок дошкільників, змістовно  та  цікаво проходили засідання семінарів-практикумів з теми:

1.«Портфоліо, як засіб самовдосконалення педагога»

2.«Проведення дослідно-експериментальної роботи з дітьми дошкільного віку»    

З метою подальшого підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, вихователем-методистом велась постійна робота щодо забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Впродовж 2022-2023 н.р. на курсах підвищення кваліфікації при ВАБО були  педагоги закладу: вихователі – Волошенюк Л.Ф., асистент вихователя – Бернада А.О., Солоненко В.В., Яковенко В.В.

Удосконалення рівня професійної компетентності – один з основних напрямків реформування системи освіти. Педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. (Закон України «Про освіту»). Виходячи з цього, головними завданнями методичної служби є стимулювання самоосвіти і саморозвитку педагогічних кадрів та надання своєчасної методичної допомоги у даному напрямку.

          Педагоги закладу впродовж року удосконалювали рівень своєї професійної компетентності шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності, та відвідування практичних семінарів, вебінарів, що засвідчує набутий практичний досвід та отримані сертифікати.

Епоха інноваційного суспільного розвитку підвищує вимоги до сучасного педагога, потребує вдосконалення професійної майстерності на більш високому рівні.

З метою підвищення фахової майстерності молодих педагогів та забезпечення якісного освітнього процесу організована у 2022-2023 н.р. робота з наставництва: наставник Патула Г.В., асистенти-вихователя Бернада А.О., Солоненко В.В., Яковенко В.В. – стажери. Педагог-наставник разом із початківцями у вересні 2022 року розробили план роботи з наставництва; ділилася своїм власним досвідом роботи, як теоретичними знаннями, так і практичними напрацюваннями; ознайомила початківців з найбільш вдалими методами, прийомами навчання та виховання дітей з ООП.

Слід відмітити активність та бажання молодих педагогів підвищувати теоретичні знання і професійну майстерність щодо забезпечення діяльнісного підходу до навчання та впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі, на набуття практичного досвіду взаємодії з дітьми і батьками, з колегами у закладі.

З дітьми дошкільного віку були проведені тематичні тижні і дні:

  • Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.
  • Тиждень БЖД
  • Тиждень медіа-освіти
  • Тиждень здоров’я
  • Тиждень природи
  • 30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек;
  • 1.10- Міжнародний день музики;
  • 11.11. – Міжнародний день енергозбереження;
  • 04.10. – Всесвітній День усмішки;
  • 04.10. – Всесвітній День тварин;
  • 24.11. – День друзів;
  • 04.12. – Міжнародний день обіймів;
  • 10.12. - Всесвітній день футболу;
  • 15.12. – Міжнародний День чаю.
  • 11.01. – Міжнародний день «дякую»;
  • 17.01. – День дитячих винаходів;
  • 18.01. – Міжнародний день зимових видів спорту;
  • 17.02. – День спонтанного прояву доброти;
  • 21.02. – Міжнародний день рідної мови;
  • 03.03.- Всесвітній день письменника;
  • 21.03. – Всесвітній день поезії;
  • 27.03. – Міжнародний день театру;
  • 01.04. – Міжнародний День птахів;
  • 02.04. – Міжнародний День дитячої книги;
  • 21.04. – День навколишнього середовища;
  • 29.04. – Міжнародний день танцю;
  • 03.05. – День кондитера;
  • 15.05 – Міжнародний день родини;
  • Третій четвер травня – Всесвітній день вишиванки;
  • 01.06 – День захисту дітей.

         Протягом  року в нашому  закладі проводилися  тематичні  свята: «Осінь-чарівниця», кулінарне шоу «Гарбузова феєрія», «Солов'їна наша мово», «На святого Миколая», «Новорічні свята» , Свято  Весни, літературна вітальня, присвячена  творчості Т. Шевченка «Живе Кобзар у пам’яті народу». Мета наших заходів - виховання   любові і поваги  до традицій українського  народу, поглиблення  знань  дітей про народні звичаї  та  обряди, особливості святкування  свят тощо.

На виконання варіативної частини Базового компоненту дошкільної освіти в Бохоницького ЗДО (ясла-садок) «Дзвіночок» впродовж 2022-2023 н.р. працювали гуртки, де діти мали змогу додатково отримати пізнавальні навички, які не є обов'язковою умовою знань умінь та навичок дитини дошкільного віку. Гуртки є додатковою організаційною формою освітнього процесу у закладі.

Особливості гурткової роботи - цілеспрямоване використання вільного часу для повноцінного розвитку потенційних можливостей дитини, свобода вибору профільного спрямування, напрямів діяльності та освітньої програми, творчий характер освітнього процесу, який здійснюють на основі додаткових освітніх програм співпраця, співтворчість, індивідуальний підхід у взаєминах дитини, педагога та батьків.

Саме тому, з метою виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей дошкільного віку, з вересня 2022 року було продовжено роботу гуртків за наступним профільним спрямуванням:

  1. Художньо-естетичного спрямування  "Умілі ручки" (керівник Патула Г.В..),
  2. Художньо-естетичного спрямування  «Театрик» (керівник Павленко О.А..),
  3. Патріотичного спрямування «Ми маленькі українці» (керівник Мельник Т.І.)

У закладі дошкільної освіти двічі на рік (I та II півріччя) проводилась робота щодо визначення рівня розвитку компетенцій дітей відповідно до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти. Результати моніторингового обстеження за травень 2023 р. показали успішне засвоєння освітніх завдань. Рівень сформованості компетентності дітей загалом відповідає віку та загальним показникам.

 

Якісна дошкільна освіта є синонімом інклюзивної освіти — освіти, яка передбачає участь в освітньому процесі усіх дітей і створює для цього відповідні можливості. Наш заклад дошкільної освіти базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимальної участі в освітньому процесі усіх дітей, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами.

Впродовж 2022 – 2023 н.р. ЗДО «Дзвіночок» функціонували  три інклюзивні група «Сонечко», «Краплинка» та «Ромашка» де виховувалось 4 дитина з особливими освітніми потребами.

З метою всебічного вивчення особистості дитини з ООП, організації ефективної допомоги і психолого - педагогічної підтримки, відстеження динаміки їх індивідуального шляху розвитку, створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище, протягом 2022-2023н.р. проводилась певна робота членів команди психолого-педагогічного супроводу  дітей з ООП. Системність роботи фахівців команди супроводу забезпечували обов’язкову корекційну складову освітньо - виховного процесу шляхом виділення необхідних корекційних годин за освітніми потребами дитини: організували заняття з практичним психологом, вчителем –логопедом, вчителем – дефектологом. Нажаль фахівця із фізичної реабілітації знайти нам не вдалось.

Корекційно-розвивальна робота з дітьми з ООП здійснювалась відповідно до базової програми розвитку дітей «Дитина» та рекомендацій ІРЦ фахівцями як нашого закладу дошкільної освіти (практичний психолог) , так і залученими спеціалістами (логопед та дефектолог).

Під час роботи командою психолого-педагогічного супроводу було визначено напрямки психолого- педагогічних та корекційно – розвиткових послуг, розроблено індивідуальну програму розвитку; моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку дитини з (ООП) з метою коригування та визначення динаміки розвитку.

Постійне відстеження показників засвоєння знань, умінь та навичок відповідно визначеним завданням та цілям ІПР дітей з ООП, надало змогу досягти певних результатів в роботі команди психолого-педагогічного супроводу. Узагальнені дані висвітлено в таблиці:   

Освітня лінія

Вересень 2022

Травень 2023

 

Комунікативний розвиток особистості

 

В-0%

С-30%

Н-70%

В-18,3 %

С-55%

Н-26,7%

В <18,3%

С <25%

Н >43,3%

Екопростір розвитку дитини

В-0%

С-50%

Н-50%

В-0 %

С-54,2%

Н -20,8%

В - 0 %

С <4,2%

Н  >29,2%

Гра дитини

В-16,7%

С-66,6%

Н -16,7%

В-0%

С-83,3%

Н -16,7%

В >16,7%

С <16,7%

Н  -0%

Дитина в

сенсорно-пізнавальному просторі

В-0%

С-22,3%

Н -77,7%

В-16,6%

С-27,9%

Н -55,5%

Н <16,6%

С <5,6%

Н  >22,2%

Дитина у світі мистецтва

В-0%

С-39%

Н -61%

В-0 %

С-64%

Н -36%

Н -0%

С <39%

Н >25%

Особистість дитини

 

В-0%

С-53,3%

Н -46,7%

В-0 %

С-66,7%

Н -33,3%

Н -0%

С <13,4%

Н >13,4%

                  Виходячи з вищезазначених показників маємо визнати, що простежується певна динаміка засвоєння програмових вимог у дітей з ООП. Здебільшого простежується середній рівень знань.

Під час роботи команди фахівців індивідуального супроводу дітей проводилась тісна співпраця з батьками дітей, які знаходиться на інклюзивному навчанні. Фахівцями проводились тематичні бесіди; вичерпні роз’яснення щодо врахування особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, залучених в інклюзивні групи, що сприяло формуванню батьківської компетентності у спілкування з дитиною.

В ЗДО «Дзвіночок» працює 28 співробітників, 12 з них педагогічні працівники , 16 осіб - обслуговуючий та технічний персонал, 1працівник мобілізований і проходить службу в ЗСУ .

З початком війни змінилось життя у всіх. Приємно відмітити, що колектив згуртувався, всі допомагали і підтримували один одного. Ніхто не нив, хоча у багатьох працівників рідні мобілізовані, люди самовіддано, незважаючи на особисті проблеми, відгукувались за першого ж поклику. Із самого початку ми  організували найпростіше укриття у нашому підвальному приміщенні. До нас приходили переночувати наші односельчани, співробітники із маленькими дітьми. Далі до 1 квітня 2023 року всі діти вдень лягали спати виключно  в укритті.

Також весь колектив активно долучився до плетіння маскувальних сіток взимку та до участі у благодійному велопробігу. Дівчата і  крутили педалі, і пекли і продавали смачні пончики, мохіто та закрутки.

Якісний та кількісний склад педагогів:

За стажем роботи:

До 3-х років – 3 (25%)

Від 3 до 10 – 4 (33%)

Від 10 до 20 – 3(25%)

Понад 30 – 2 (17%)

За стажем роботи колектив демонструє стабільні показники. За останні роки можна спостерігати зростання кількості досвідчених педагогів.

За освітою:

Повна вища – 8 (67%)

Неповна вища – 3 (25%)

Середня спеціальна – 1 (8%)

За фаховим рівнем:

Спеціаліст першої категорії – 2 (17%)

Спеціаліст другої категорії – 6(50%)

Відповідний посадовий оклад – 4 (33%)

Варто відмітити, що в 2022-2023 н.р. 1 педагог підвищив свій фаховий рівень. За результатами атестації практичному психологу ЗДО Мартинюк О.В. присвоєна кваліфікаційна категорія – «спеціаліст другої категорії»

         В закладі систематично проводяться: фізкультурні заняття, щоденні прогулянки, організовується активний руховий режим, проводяться фізкультурні свята та розваги, розроблена система загартування, починаючи з раннього віку дітям прищеплюються культурно-гігієнічні навички, проводяться заняття та бесіди валеологічного змісту.

Робота з соціального захисту в закладі координується профспілковим комітетом, який є зв’язуючою ланкою між адміністрацією та колективом. В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів; жінкам, які мають 2-х і більше дітей віком до 15 років, надається додаткова відпустка 10 календарних днів. Згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, де є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», наші працівники за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю отримують моральне та матеріальне заохочення.

В закладі належна увага приділяється питанням з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Робота ведеться з усіма учасниками освітнього процесу. Протягом року була проведена потужна робота: комісією проведено  перевірку знань працівників з питань охорони праці та безпеки  життєдіяльності, проведений практичний тренінг з евакуації з усіма учасниками освітнього процесу;  систематично проводилася робота з дітьми з питань особистої безпеки в природі, побуті, на дорозі; - вихованці та педагоги закладу брали активну участь в Тижнях та Місячниках безпеки. Інформація про проведені заходи висвітлюється на сайті ЗДО. За звітний період нещасних випадків під час освітнього процесу не зафіксовано.

Виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій

З метою соціального захисту дітей, в закладі створено сприятливі умови для навчання та виховання всіх дошкільників, в тому числі пільгового контингенту. Заклад дошкільної освіти  забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей. Постійно оновлюється база даних дітей пільгового контингенту та надається інформація до відділу освіти. Дана інформація доводиться до відома батьків і педагогів своєчасно під час виробничих  нарад, батьківських зборів, на засіданнях батьківського комітету, бесід та консультацій. На сайті закладу  розміщена консультативна інформація з питань навчання і виховання дітей.

Моніторинг кількості дітей пільгового контингенту

№ 3/п

Пільгові категорії

2019/2020

2020/2021

2021/2022

2022/2023

  1.  

Діти з багатодітних сімей

13

9

10

10

  1.  

Діти з  інвалідністю

0

1

2

2

  1.  

Діти військовослужбовців-учасників бойових дій (УБД)

7

9

8

8

  1.  

Діти із сімей внутрішньо переміщених осіб

0

0

0

4

  1.  

Діти-напівсироти

2

2

0

2

 

Всього

22

21

20

26

Достатньо уваги упродовж 2022/2023 навчального року приділялося роботі з батьками: проводилися бесіди, консультації з питань соціального захисту дітей та їх правової освіти, запобігання проявів жорстокого ставлення до дітей. Широко використовувалися пам’ятки  для батьків, які розміщувалися в кожній віковій групі у вайбер-спільнотах, на фейсбук-сторінці та сайті дошкільного закладу.

Питання щодо організації роботи з  дітьми пільгового контингенту розглядалось на нарадах при директорі. Практичний  психолог  Мартинюк О.В. з метою здійснення психологічного супроводу та соціального захисту  вихованців проводила діагностику їхніх індивідуальних особливостей: рівня соціалізації;  рівня самооцінки, тривожності та агресивності; корекційно-розвивальні заняття з розвитку самопізнання, впевненості в собі та формування адекватної самооцінки, надавала рекомендації батькам, за запитом, як конструктивно вирішувати  конфліктні ситуації у спілкуванні. Проводила профілактичну та корекційно-розвивальну роботу (індивідуально та у складі групи) з дітьми пільгових категорій.

В дошкільному закладі відповідно до рішення 39 позачергової сесії 8 скликання №2473  від 20 квітня 2023 року Агрономічної сільської ради організовано пільгове  харчування за рахунок коштів місцевого бюджету. Протягом 2022/2023 навчального року харчувались безкоштовно 2 дитини з інвалідністю, 4 ВПО, 1 дитина ветерана війни – особи з інвалідністю внаслідок війни;

 50% оплата: 10 дітей з багатодітних родин, 8 дітей учасників бойових дій та 2 дитини напівсироти.

Харчування дітей пільгового контингенту

 за  2022/2023 навчальний рік

Всього дітей пільгового контингенту

Кількість дітей з 50% оплатою за харчування

Кількість дітей з безкоштовним харчуванням

26

21

5

          Неможливо уявити дитячий заклад без медичної служби, яку у нас забезпечує сестра медична старша Ходотай Юлія Василівна. Основними завданнями медичної служби є: - постійний контроль за станом здоров’я дітей; - здійснення контролю за організацією та якістю харчування; - дотримання раціонального режиму освітньої діяльності, навчального навантаження;  - контроль за дотримання санітарно-гігієнічних вимог; - проведення санітарно-просвітницької роботи; - медико-педагогічний контроль за станом фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО.

 З огляду на події сьогодення (пандемія коронавірусу), медична служба отримала додаткове навантаження: щоранку проводиться температурний скринінг працівників  та вихованців закладу з обов’язковою фіксацією результатів, забезпечується неухильний контроль за дотриманням всіх протиепідемічних норм (засоби індивідуального захисту, обробка рук та поверхонь антисептичними та дезінфікуючими засобами тощо).

Одним з найважливіших завдань медичної служби є постійний контроль за станом здоров’я дітей, аналіз захворюваності проводиться щомісячно, в кінці року підбиваються підсумки.

Постійна увага адміністрації закладу та медичної служби приділяється організації раціонального харчування та збалансованості раціону вихованців, що є основним чинником для підвищення імунітету дитячого організму, зміцнення здоров’я, нормального росту і розвитку. Медичною службою закладу постійно проводиться моніторинг виконання норм  харчування.  Аналіз виконання норм харчування за 2022 рік показав, що в цілому харчування дітей в ЗДО здійснювалося наближено до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним.

 

Найменування продуктів

Норма

Виконання за рік

 

 
   

Кількість порцій в тиждень

Кількість порцій

%

 

 

 

Овочі різні (зелень)

15

26

46

 

 

 

15

30

52

 

 

 

15

27

48

 

 

 

Фрукти, ягоди

10

14

38

 

 

 

10

15

41

 

 

 

10

13

33

 

 

 

Крупи, бобові, макаронні вироби

15

37

65

 

 

 

15

41

72

 

 

 

15

39

69

 

 

 

Молочні продукти

10 (по 1на сніданок та вечерю) та 2 (в тиждень на обід)

28

71

 

 

 

31

79

 

 

 

28

74

 

 

 

Картопля

4

14

94

 

 

 

4

16

103

 

 

 

4

16

104

 

 

 

Свинина

1 (на обід)

6

86

 

 

 

1 (на обід)

7

95

 

 

 

1 (на обід)

7

94

 

 

 

Яловичина

1 (на обід)

0

0

 

 

 

1 (на обід)

0

0

 

 

 

1 (на обід)

0

0

 

 

 

Курятина

6 (по 2 на снід.,обід,веч.

16

73

 

 

 

6 (по 2 на снід.,обід,веч.

18

81

 

 

 

6 (по 2 на снід.,обід,веч.

19

81

 

 

 

Риба морожена

2

5

63

 

 

 

2

6

72

 

 

 

2

6

71

 

 

 

Масло вершкове

15

45

78

 

 

 

15

50

88

 

 

 

15

54

96

 

 

 

Олія

15

25

44

 

 

 

15

28

50

 

 

 

15

35

62

 

 

 

Цукор (для дітей від 1,5 до 3 років без додавання цукру)

15

26

45

 

 

 

15

31

55

 

 

 

Яйця

2

5

61

 

 

 

2

5

68

 

 

 

2

5

68

 

 

 

Соки

2 (сніданок, обід, вечеря)

6

75

 

 

 

2 (сніданок, обід, вечеря)

6

84

 

 

 

2 (сніданок, обід, вечеря)

6

73

 

 

 

Сухофрукти

3

4

38

 

 

 

3

5

43

 

 

 

3

5

46

 

 

 

Хліб різний

10 (1 на обід, 1 на снід. або вечерю)

31

82

 

 

 

10 (1 на обід, 1 на снід. або вечерю)

35

91

 

 

 

10 (1 на обід, 1 на снід. або вечерю)

35

92

 

 

 

Какао

2

2

22

 

 

 

2

2

24

 

 

 

2

2

23

 

 

 

Чай

2

6

85

 

 

 

2

7

94

 

 

 

2

7

89

 

 

 

Сіль йодована

15

33

85

 

 

 

15

38

94

 

 

 

15

33

85

 

 

 

 

 

 

1038

3643

 

 

 

 

 

 

 

68,7 %

 

 

 

На сьогоднішній момент ми харчуємо дітей відповідно до Порядку організації харчування та норм, затверджених ПКМУ від 24 березня 2021 року № 305. Нажаль, війна і тут внесла свої корективи: дуже піднялись ціни, не всі продукти є наявності, часті повітряні тривоги, відключення світла не дозволяють готувати складні та багатокомпонентні страви за новим меню, але ми намагаємось максимально дотримуватись вимог Постанови №305 щодо порційності та калорійності страв, дотримуватись показників виконання норм відповідно до вартості харчування.

Одним з головних завдань функціонування дошкільного закладу та одним з річних задач колективу – є взаємодія дошкільного закладу з сім'єю. Через оголошення адаптивного карантину у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, батькам заборонено вхід у приміщення дошкільного закладу. Вся робота проводиться на вулиці – в години ранкового прийому, та ввечері, коли дітей забирають додому. В кожній групі створені Viber групи, в якому вихователі доносять до батьків останні новини, запрошують до участь в  тих чи інших заходах, публікують фото та відео звіти дитячих свят, занять, мистецьких робіт. На сайті ЗДО також постійно оновлюється інформація для батьків. Батьки залишаються активними учасниками виставок, міні проєктів, які організовуються в закладі. А також, вони беруть безпосередню участь в створенні та зміцненні матеріально-технічної бази закладу.

Діяльність Бохоницького ЗДО (ясла-садка) «Дзвіночок» відкрита на офіційному сайті закладу http://dzvin-boh.dytsadok.org.ua/ та у соцмережі Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100074779158719 тому батьки можуть ознайомитись із подіями, новинами, що відбуваються у закладі.

В ЗДО «Дзвіночок» протягом 2022-2023 н.р. за допомоги батьків була проведена наступна робота:

-в кожній групі  поповнено ігровий та дидактичний матеріал, закуплено питну воду, одноразовий посуд, серветки та печиво в укриття.

-за допомогою батьків придбано бензин для генератора -2000 грн, придбано нову табличку Бохоницький заклад дошкільної освіти та відремонтовано ламінатор – 1000 грн.

- за допомогою коштів батьків ми маємо можливість на кожне тематичне свято, що проходить в садочку, придбати необхідні витратні матеріали для святкового оформлення залу -1600 грн.

За бюджетні кошти проведено:

-поточні витрати на утримання установи: заробітна плата працівників, оплата енергоносіїв, доступу до  інтернету, вивезення сміття та побутових відходів, заправка картриджів та ремонт принтера, придбання канцтоварів, побутової хімії, мийних та дезінфікуючих засобів, проведено повірку вогнегасників, опір контуру заземлення, придбано генератор для підтримання життєдіяльності садочка взимку;

           Адміністрація дошкільного закладу тісно співпрацює керівництвом територіальної громади та відділом освіти. В цьому році, як і щорічно, незважаючи на воєнний стан, наші випускники отримають подарунки від сільського голови С.М. Сітарського на честь випускного свята до  школи, а всі працівники отримали привітання – продуктові набори до нашого професійного свята - Дня дошкільного працівника.

На свято першого дзвоника Сергій Миколайович та Тетяна Петрівна  нам також презентували 4 набори кухонного посуду, які дуже стали нам у пригоді. Також, за кожної можливості, ми отримуємо допомогу у натуральній формі: яблука, картопля, борошно,крупи. Ми розуміємо, що складний військовий час, можливості у фінансуванні дуже обмежені, але вдячні  за те, що про нас не забувають, підтримують і реагують на мої звертання.

  Плани на майбутнє. У мирний час дуже хочеться оновити всі ігрові майданчики, поновити тверде покриття навколо садочка, обладнати сучасний міні-стадіон для дошкільнят, облаштувати ресурсну кімнату, дообладнання спортивний зал.

       У дошкільному закладі своєчасно вживаються заходи щодо практичного розв’язання питань, порушених громадянами. Основні питання, що порушуються громадянами, стосуються питання влаштування дітей в дитячий заклад. Усі звернення, що надходять до ЗДО приймаються та реєструються в день їх надходження в Журналі реєстрації звернень громадян. За формою надходження усі звернення розглянуті на  особистому прийомі адміністрацією закладу. За суб’єктом – індивідуальні, за типом – усні. Колективних звернень не надходило, письмових звернень не поступало.

Я вдячна всім, хто протягом року долучався до утримання закладу дошкільної освіти. Це безпосередньо Агрономічна сільська рада, відділ освіти,  батьки наших вихованців, працівники закладу. Спільними зусиллями нам вдалося створити і підтримувати затишок та комфорт для дітей. Адже вони – наше майбутнє, майбутнє України.

 Слава Україні!   

                                       

Логін: *

Пароль: *