Бохоницький ЗДО (ясла-садок) "Дзвіночок"
Агрономічної сільської ради

Звіт керівника

 

 

 

 

 

 

 

 

З В І Т

директора Бохоницького закладу дошкільної освіти

(ясла-садок) «Дзвіночок»

 Агрономічної сільської ради

Мельник Ірини Григорівни

перед педагогічним колективом

та

 громадськістю

 

 

 

 

 

 

 

 

03 листопада  2022 року

 

 

         Комунальний заклад Бохоницький   заклад дошкільної освіти  «Дзвіночок» Агрономічної сільської ради  розташований за адресою: с. Бохоники, вул. Гагаріна 64б. Розрахований на 4 групи з наповнюваністю 90 дітей.

З початком повномаштабної російської агресії наш заклад першим взяв на себе забезпечення роботи дошкілля у нашій територіальній громаді. Ми відновили свою роботу 18 квітня в режимі чергового закладу для всіх населених пунктів громади. За період з квітня по вересень ми прийняли більше 20 дітей з Агрономічного, Горбанівки Рівця і, навіть із Вінниці. Також наш заклад відвідували 7 внутрішньопереміщених дітей із Києва, Сум та Херсона. 2 киян поїхали додому, 2 дітей перевелись до Агрономічного ЗДО, ще 3 дитини відвідують наш дошкільний заклад. Звичайно ми намагались максимально зберегти можливість комплектувати групи за віковими ознаками, але і велика кількість дітей старшого віку, і наявність дітей ООП вносила свої корективи. Нарешті 1 жовтня 2022 року відновив роботу Агрономічний ЗДО, від нас вибули діти з Агрономічного, і ми змогли укомплектувати групи згідно норм і вимог нормативно-правових документів

Під час повітряної тривоги педагоги з дітьми перебувають у сховищі, інколи по декілька годин. Тому вихователі розробили масу ігор та вправ, щоб було чим зайняти і заспокоїти дітей. Також педагоги щоденно ведуть онлайн-спілкування у VIBER групі садочка де надають:

  • Фото звіти про роботу протягом дня;
  • Рекомендації чим зайняти дітей вдома:
  • Корисні ресурси, що допоможуть батькам відволікти діток під час перебування в укритті;
  • З метою підтримки дітей та їх батьків, дитячими психологами і педагогами створено телеграм канал https://t.me/pidtrumaidutuny;
  • Індивідуальні консультації щодо особливостей функціонування ЗДО під час військового часу та в умовах карантину.

 На даний час в дошкільному закладі функціонує 4 групи  і відвідує його 70 дитини:

-    група раннього віку (інклюзивна)  -15;

  • група молодшого віку(інклюзивна)   - 17;
  • група середнього  віку (інклюзивна)  - 17;

-     старша група  – 21;

Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи  - 10,5год. (7.45-18.15) Режим роботи закладу повністю задовільняє батьків. З 2021 року в ЗДО забезпечено роботу електронного реєстру вихованців «КУРС Дошкілля», де введені дані про контингент вихованців та працівників навчального закладу. Дані КУРСУ оновлюються щомісяця. Протягом навчального року зарахування вихованців здійснюється на підставі електронної черги. На 1 жовтня ми прийняли 13 нових дітей у  І молодша група.

Зведена таблиця мережі дошкільного навчального закладу

 за три навчальні роки

 

Навчальний

рік

 

Всього

З них

3-го року життя

4-го року життя

5-го року життя

6-го року життя

Інклюзивних груп

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

груп

дітей

2018/

2019

4

81

1

16

1

14

1

25

1

26

0

0

2019/

2020

4

79

1

19

1

17

1

16

1

27

0

0

2020/

2021

4

48

1

11

1

13

1

12

1

12

1

19

2021/

2022

4

74

1

18

1

17

1

19

1

20

1

19

2022/

2023

4

70

1

15

1

17

1

17

1

21

3

49

                           

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України,

- Закону України «Про дошкільну освіту»,

- «Положення про заклад дошкільної освіти »,

- Базового компоненту дошкільної освіти України

- Базової Програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

А також, відповідно власного Статуту, Концепції розвитку та річного плану роботи.

Головною метою  закладу дошкільної освіти  є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти : збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

                Освітній процес в закладі координує вихователь-методист Патула Г.В. Центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного навчального закладу є методичний кабінет, робота якого організовується з урахуванням вимог нормативно-правових актів.

Вихователі нашого закладу беруть активну участь в методичній роботі: проводяться педагогічні ради, круглі столи, семінари, практикуми, тренінги тощо.

Протягом 2021-2022 навчального року з педагогічними працівниками було проведено:

  • педагогічні ради:

№1: «Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного дошкільного закладу». (серпень 2021 р.)

№2: «Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат» (грудень 2021р.)

№3: «Знання вихователя – успіх дитини» «Сучасні підходи до логіко – математичного розвитку дошкільників» (березень 2022 р.)

№4 (квітень 2022 р.)

№5: «Підсумки навчально - виховної роботи за рік» (травень 2020 р.)

 Проведення педагогічних рад підпорядковувалося педагогічним вимогам: гласності, колегіальності, демократичності, систематичності, наступності, перспективності. Вихователі готували теоретико-практичні повідомлення на основі рекомендованої методичної літератури та власного досвіду.

«Гра – засіб виховання, навчання і розвитку дітей дошкільного віку»;

«Формуємо життєву компетентність дошкільників через сюжетно-рольову гру».

Зміст проведених семінарів складався з теоретичних, практичних завдань і використання активних та інтерактивних форм роботи з кадрами. В результаті роботи семінарів, підвищилась ефективність діяльності колективу за комплексною і парціальними програмами, підвищилась якість роботи по вирішенню річних завдань.

консультації:

«Система методичної роботи з формування мотивації педагогів ДНЗ до професійного саморозвитку»

Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО

«Сенсорний куточок вдома»

«Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми дошкільного віку»

«Казкотерапія як метод оздоровлення дітей дошкільного віку»

«Розвиток словесної творчості»

«Гра – універсальний спосіб навчання і виховання дитини»

«Дослідницька діяльність дітей на прогулянці»

«Особливості сенсорної сфери дошкільників»

«Профілактика страхів у дітей» Вікові та індивідуальні особливості дошкільників».

круглий стіл «Між двох полюсів» (стимулюємо моральний вибір дитини та створюємо осередки емоційного розвантаження);

майстер-клас «Паперові дива»;

тимбілдинг для педагогів: «Як перетворити колектив на команду»;

тренінги: «Профілактика професійної деформації педагогів засобами арт-терапії», «Інтегроване навчання: від теорії до практики»;

виставки - презентації створення куточків правил дорожнього руху, куточків настрою, куточків природи, видів дидактичних ігор мотивуючих на здоровий спосіб життя, тощо.

  • колективні перегляди занять сприяли знайомству з досвідом роботи

колег. Протягом навчального року педагогами ЗДО на належному методичному рівні були проведені заняття:

Інтегроване заняття з розділу екопростір розвитку дитини та особистість дитини (старша група, вихователь Волошенюк Л.Ф.);

  • Комплексне заняття з розділу дитина у світі мистецтва «Повернення у казку»» (старша група, вихователь Павленко О.А.);
  • Комплексне заняття з розділів гра дитини, дитина у світі мистецтва (середня група, вихователь Сидорук Г.В.);
  • Комплексне заняття з розділів гра дитини та комунікативний розвиток особистості (середня група, вихователь Патула Г.В.);
  • Заняття психолога з дітьми старшого дошкільного віку ( практичний психолог Мартинюк О.В.);
  • Пізнавальне заняття з використанням пошуково-дослідницької діяльності (друга молодша група, вихователь Соколовська О.Г.);
  • Комплексне заняття з розділів дитина у сенсорно-пізнавальному просторі, дитина у світі мистецтв (група раннього віку,  вихователь Мельник Т.І.)
  • тематичні дні та свята:
  • День миру 21.09.;
  • День Дошкілля 27.09.;
  • Свято села 09.10.;
  • День козацтва, розвага «Ми – маленькі козачата» 14.10.;
  • Тиждень безпеки;
  • День синички 12.11.;
  • Осінні та новорічні свята у всіх вікових групах;
  • День рукавиці 06.12.;
  • День української хустки 07.12.;
  • «Андріївські вечорниці» 13.12;
  • День чаю 15.12.;
  • «Піжамна вечірка до Святого Миколая» 19.12.;
  • Фотоконкурс «Домашні улюбленці»;
  • День «Дякую» 11.01.22р.;
  • «У садочку колядки» 13.01.2022р;
  • День снігу 18.01.22р;
  • Спортивна захід до  Днья Єднання 16.02.22р;
  • День героїв Небесної сотні 20.02.22р;
  • День рідної мови 22.02.22р;
  • День матері;
  • День вишиванки;
  • День захисту дітей 01.06.22р.;

Випускний ранок.      

Кожен з педагогів займається самоосвітою. Зміст освітнього процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція). В 2021/2022 навчальному році педагогічний колектив працював за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», парціальними програми «Радість творчості», «Вітаю, театре». У освітньому процесі педагогами використовувалися наступні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька, індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, свята та розваги, гуртки тощо). В залежності від віку дітей, педагогічної мети вони проводилися фронтально, підгрупами, індивідуально.

Планування освітнього процесу здійснювалось за блочно – тематичним принципом, за режимними моментами,  з урахуванням розділів програми «Дитина».

У закладі дошкільної освіти двічі на рік (I та II півріччя) проводилась робота щодо визначення рівня розвитку компетенцій дітей відповідно до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти. Результати моніторингового обстеження за травень 2022 р. показали успішне засвоєння освітніх завдань. Рівень сформованості компетентності дітей загалом відповідає віку та загальним показникам.

Порівняльна діаграма показників засвоєння дітьми вимог

освітньої програми «Дитина» та освітніх ліній Базового компоненту

   Виходячи з результатів оцінювання досягнень дітей за освітні­ми лініями Базового компонента, які наочно відображені в оцінних картках та узагальнені у відповідних таблицях і діаграмах, мож­на зробити такі висновки: протягом року чітко простежується за­гальна тенденція позитивної динаміки змін щодо підвищення рів­ня знань, умінь, навичок і ставлень дітей. Це свідчить про те, що педагоги зуміли відшукати найефективніші для кожної дитини ін­дивідуальні методи освітньо-виховної роботи.

Порівняно з початком навчального року показники низького рівня знижуються в середньому на 10 %.

Методичною службою зібрані матеріали діагностик, тестів, за­вдань для індивідуальної роботи з різних ліній розвитку дитини. У групах педагоги відстежують рівень зростання та опанування дітьми навичок, що дає змогу проаналізувати процес набуття компетенцій дитиною впро­довж дошкільного дитинства.

У дітей, які через індивідуальні особливості та за запитом бать­ків додатково відвідують гуртки, відзначають зростання показ­ників сформованості життєвих компетенцій (з креативного, ху­дожньо-естетичного, соціально-морального розвитку, а також мовленнєвого розвитку).

Позитивно спрацьовує поєднання роботи вузьких спеціалістів і педагогів груп щодо впровадження і дотримання вимог комплек­сної освітньої програми «Дитина».

В ЗДО «Дзвіночок» працює 27 співробітників, 12 з них педагогічні працівники , 15 осіб - обслуговуючий та технічний персонал .

З початком війни змінилось життя у всіх. Приємно відмітити, що лише один педагогічний працівник (мати-одиначка) виїхала за кордон. І тільки наш заклад відновив роботу – вона повернулась назад. З обслуговуючого персоналу  - 2 працівника виїхали і за першої ж можливості повернулись до роботи. Дві людини звільнились: одна поїхала до батьків за кордон і знайшла там роботу, а інша не змогла прийняти реалії та обставини роботи колективу у воєнний час і звільнилась за згодою сторін. Час показав, що, мабуть, це не людина нашого колективу.

Хочу також висловити слова подяки всім своїм співробітникам: колектив згуртувався у важкий час, запрацював як єдиний механізм. Із самого початку ми  організували найпростіше укриття у нашому підвальному приміщенні. До нас приходили переночувати наші односельчани, співробітники із маленькими дітьми.

Також впродовж березня на харчоблоці нашого дошкільного закладу готували їжу для військових та хлопців із територіальної оборони, пекли млинці, пончики, розробляли ВРХ, зберігали продукти, що надійшли як гуманітарна допомога. Також працівники були задіяні у  чергуванні і допомозі на харчоблоці в Агрономічній школі.

Силами наших працівниць було організовано швейну майстерню. Дівчата шили розгрузки для військових. Праця найактивніших була відмічена при нагородженні до дня працівників освіти: Олійник О.В. та Григоришина К.В.

Хоча дуже хотілось вручити подяки практично всьому колективу: люди самовіддано, незважаючи на особисті проблеми, відгукувались за першого ж поклику.

Якісний та кількісний склад педагогів:

За стажем роботи:

До 3-х років – 3 (25%)

Від 3 до 10 – 4 (34%)

Від 10 до 20 – 3 (25%)

Понад 20 – 2 (18%)

Понад 30 – 1 (9%)

За стажем роботи колектив демонструє стабільні показники. За останні роки можна спостерігати зростання кількості досвідчених педагогів.

За освітою:

Повна вища – 8 (67%)

Неповна вища – 3 (25%)

Середня спеціальна – 1 (8%)

За фаховим рівнем:

Спеціаліст першої категорії – 2 (16%)

Спеціаліст другої категорії – 5(42%)

Відповідний посадовий оклад – 5 (42%)

Варто відмітити, що в 2021-2022 н.р. 1 педагог підвищив свій фаховий рівень. За результатами атестації вихователю Мельник Т.І присвоєна кваліфікаційна категорія – «спеціаліст другої категорії»

Для розвитку та реалізації творчих здібностей дошкільників у вільний від занять час в дошкільному навчальному закладі проводиться гурткова робота. Працює 3 гуртка за напрямками :

- Ми маленькі українці  (керівник Мельник Т.І.)

- Ручної праці ( керівник Патула Г.В.)

- Театральної діяльності ( керівник Павленко О.А.)

         В закладі працював інструктор з фізкультури Люлька М.С. Систематично проводяться: фізкультурні заняття, щоденні прогулянки, організовується активний руховий режим, проводяться фізкультурні свята та розваги, розроблена система загартування, починаючи з раннього віку дітям прищеплюються культурно-гігієнічні навички, проводяться заняття та бесіди валеологічного змісту.

Робота з соціального захисту в закладі координується профспілковим комітетом, який є зв’язуючою ланкою між адміністрацією та колективом. В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів; жінкам, які мають 2-х і більше дітей віком до 15 років, надається додаткова відпустка 10 календарних днів. Згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, де є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», наші працівники за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю отримують моральне та матеріальне заохочення.

В закладі належна увага приділяється питанням з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Робота ведеться з усіма учасниками освітнього процесу. Протягом року була проведена потужна робота: комісією проведено  перевірку знань працівників з питань охорони праці та безпеки  життєдіяльності, проведений практичний тренінг з евакуації з усіма учасниками освітнього процесу;  систематично проводилася робота з дітьми з питань особистої безпеки в природі, побуті, на дорозі; - вихованці та педагоги закладу брали активну участь в Тижнях та Місячниках безпеки. Інформація про проведені заходи висвітлюється на сайті ЗДО. За звітний період нещасних випадків під час освітнього процесу не зафіксовано.

Виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій

З метою соціального захисту дітей, в закладі створено сприятливі умови для навчання та виховання всіх дошкільників, в тому числі пільгового контингенту. Заклад дошкільної освіти  забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей. Постійно оновлюється база даних дітей пільгового контингенту та надається інформація до відділу освіти. Дана інформація доводиться до відома батьків і педагогів своєчасно під час виробничих  нарад, батьківських зборів, на засіданнях батьківського комітету, бесід та консультацій. На сайті закладу  розміщена консультативна інформація з питань навчання і виховання дітей.

Моніторинг кількості дітей пільгового контингенту

№ 3/п

Пільгові категорії

2019/2020

2020/2021

2021/2022

2022/2023

  1.  

Діти з багатодітних сімей

13

9

10

8

  1.  

Діти - інваліди

0

1

2

2

  1.  

Діти військовослужбовців-учасників бойових дій (УБД)

7

9

8

6

  1.  

Діти із сімей внутрішньо переміщених осіб

0

0

0

3

  1.  

Діти-напівсироти

2

2

0

2

 

Всього

22

21

20

20

Достатньо уваги упродовж 2021/2022 навчального року приділялося роботі з батьками: проводилися бесіди, консультації з питань соціального захисту дітей та їх правової освіти, запобігання проявів жорстокого ставлення до дітей. Широко використовувалися пам’ятки  для батьків, які розміщувалися в кожній віковій групі у вайбер-спільнотах, на фейсбук-сторінці та сайті дошкільного закладу.

Питання щодо організації роботи з  дітьми пільгового контингенту розглядалось на нарадах при директорі. Практичний  психолог  Мартинюк О.В. з метою здійснення психологічного супроводу та соціального захисту  вихованців проводила діагностику їхніх індивідуальних особливостей: рівня соціалізації;  рівня самооцінки, тривожності та агресивності; корекційно-розвивальні заняття з розвитку самопізнання, впевненості в собі та формування адекватної самооцінки, надавала рекомендації батькам, за запитом, як конструктивно вирішувати  конфліктні ситуації у спілкуванні. Проводила профілактичну та корекційно-розвивальну роботу (індивідуально та у складі групи) з дітьми пільгових категорій.

В дошкільному закладі відповідно до рішення 23 сесії 8 скликання №2164  від 23 лютого 2022 року Агрономічної сільської ради організовано пільгове  харчування за рахунок коштів місцевого бюджету. Протягом 2021/2022 навчального року харчувались безкоштовно 2 дитини з інвалідністю та 5 ВПО, 50% оплата: 10 дітей з багатодітних родин та 8 дітей учасників бойових дій.

Харчування дітей пільгового контингенту

 за  2021/2022 навчальний рік

Всього дітей пільгового контингенту

Кількість дітей з 50% оплатою за харчування

Кількість дітей з безкоштовним харчуванням

25

18

7

 

          Неможливо уявити дитячий заклад без медичної служби, яку у нас забезпечує сестра медична старша Ходотай Юлія Василівна. Основними завданнями медичної служби є: - постійний контроль за станом здоров’я дітей; - здійснення контролю за організацією та якістю харчування; - дотримання раціонального режиму освітньої діяльності, навчального навантаження;  - контроль за дотримання санітарно-гігієнічних вимог; - проведення санітарно-просвітницької роботи; - медико-педагогічний контроль за станом фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО.

 З огляду на події сьогодення (пандемія коронавірусу), медична служба отримала додаткове навантаження: щоранку проводиться температурний скринінг працівників  та вихованців закладу з обов’язковою фіксацією результатів, забезпечується неухильний контроль за дотриманням всіх протиепідемічних норм (засоби індивідуального захисту, обробка рук та поверхонь антисептичними та дезінфікуючими засобами тощо).

Одним з найважливіших завдань медичної служби є постійний контроль за станом здоров’я дітей, аналіз захворюваності проводиться щомісячно, в кінці року підбиваються підсумки.

Постійна увага адміністрації закладу та медичної служби приділяється організації раціонального харчування та збалансованості раціону вихованців, що є основним чинником для підвищення імунітету дитячого організму, зміцнення здоров’я, нормального росту і розвитку. Медичною службою закладу постійно проводиться моніторинг виконання норм  харчування.  Аналіз виконання норм харчування за 2021 рік показав, що в цілому харчування дітей в ЗДО здійснювалося наближено до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним.

Ранній вік

Дошкільний вік

М’ясопродукти

84%

М’ясопродукти

60%

Риба, рибопродукти

97%

Риба, рибопродукти

74%

Олія соняшникова

87%

Олія соняшникова

83%

Масло вершкове

79%

Масло вершкове

67%

Молоко

57%

Молоко

61%

Сир кисломолочний

63%

Сир кисломолочний

51%

Сир твердий

97%

Сир твердий

97%

Яйце (шт.)

79%

Яйце (шт.)

58%

Цукор

96%

Цукор

93%

Картопля

75%

Картопля

71%

Овочі

75%

Овочі

72%

Фрукти

89%

Фрукти

66%

Соки

89%

Соки

87%

Крупи, бобові,

макаронні вироби

95%

Крупи, бобові,

макаронні вироби

82%

Хліб пшеничний

99%

Хліб пшеничний

88%

Хліб житній

100%

Хліб житній

96%

Сметана

80%

Сметана

60%

Сухофрукти

64%

Сухофрукти

64%

Середнє

84%

 

74%

 

 

 

Динаміка виконання норм харчування за 2016-2021 рр.

На сьогоднішній момент ми впровадити в роботу систему управління безпечності харчових продуктів системи НААСР та з 1 січня 2022 року   розпочали харчування дітей відповідно до Порядку організації харчування та норм, затверджених ПКМУ від 24 березня 2021 року № 305. Нажаль, війна і тут внесла свої корективи: дуже піднялись ціни, не всі продукти є наявності, часті повітряні тривоги не дозволяють готувати складні та багатокомпонентні страви за новим меню, але ми намагаємось максимально дотримуватись вимог Постанови №305 щодо порційності та калорійності страв, дотримуватись показників виконання норм відповідно до вартості харчування.

Одним з головних завдань функціонування дошкільного закладу та одним з річних задач колективу – є взаємодія дошкільного закладу з сім'єю. Через оголошення адаптивного карантину у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, батькам заборонено вхід у приміщення дошкільного закладу. Вся робота проводиться на вулиці – в години ранкового прийому, та ввечері, коли дітей забирають додому. В кожній групі створені Viber групи, в якому вихователі доносять до батьків останні новини, запрошують до участь в  тих чи інших заходах, публікують фото та відео звіти дитячих свят, занять, мистецьких робіт. На сайті ЗДО також постійно оновлюється інформація для батьків. Батьки залишаються активними учасниками виставок, міні проєктів, які організовуються в закладі. А також, вони беруть безпосередню участь в створенні та зміцненні матеріально-технічної бази закладу.

В цьому році було організовано міні-проекти «Моя мама  - майстриня»,  «Великодній передзвін», проведені 3 виставки-конкурси «Осінні фантазії», «Майстерні зими», «Город на підвіконні», в яких взяли участь всі групи.  За результатами конкурсів всі учасники отримали грамоти. Ми вдячні кожній родині, яка бере участь в усіх запропонованих заходах.

Діяльність Бохоницького ЗДО (ясла-садка) «Дзвіночок» відкрита на офіційному сайті закладу http://dzvin-boh.dytsadok.org.ua/ та у соцмережі Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100074779158719 тому батьки можуть ознайомитись із подіями, новинами, що відбуваються у закладі.

В ЗДО «Дзвіночок» протягом 2020-2021 н.р. за допомоги батьків була проведена наступна робота:

-в кожній групі  поповнено ігровий та дидактичний матеріал, закуплено питну воду, одноразовий посуд, серветки та печиво в укриття.

-за допомогою батьків проведено заміну захисного пристрою УЗО на харчоблоці (сплачено за послуги електрика)

- за допомогою коштів батьків ми маємо можливість на кожне тематичне свято, що проходить в садочку, придбати необхідні витратні матеріали для святкового оформлення залу.

За бюджетні кошти проведено:

-поточні витрати на утримання установи: заробітна плата працівників, оплата енергоносіїв, доступу до  інтернету, вивезення сміття та побутових відходів, заправка картриджів та ремонт принтера, придбання канцтоварів, побутової хімії, мийних та дезінфікуючих засобів, проведено повірку вогнегасників;

           Адміністрація дошкільного закладу тісно співпрацює керівництвом територіальної громади та відділом освіти. В цьому році, як і щорічно, незважаючи на воєнний стан, наші випускники отримали подарунки від сільського голови С.М. Сітарського на честь випускного свята до  школи, а всі працівники отримали привітання – продуктові набори до нашого професійного свята - Дня дошкільного працівника.

1 червня - День захисту дітей. У нашому закладі пройшла розвага, на яку завітали представники відділу освіти та сільської ради із індивідуальними подарунками для дітей. Діти були надзвичайно задоволені.

На свято першого дзвоника Сергій Миколайович та Тетяна Петрівна  нам також презентували 4 набори кухонного посуду, які дуже стали нам у пригоді. Також, за кожної можливості, ми отримуємо допомогу у натуральній формі: яблука, картопля, борошно. Ми розуміємо, що складний військовий час, можливості у фінансуванні дуже обмежені, але вдячні  за те, що про нас не забувають, підтримують і реагують на мої звертання.

  

Плани на майбутнє. МИР!!! У мирний час дуже хочеться оновити всі ігрові майданчики, облаштувати ресурсну кімнату, дообладнати спортивний зал.

У дошкільному закладі своєчасно вживаються заходи щодо практичного розв’язання питань, порушених громадянами. Основні питання, що порушуються громадянами, стосуються питання влаштування дітей в дитячий заклад. Усі звернення, що надходять до ЗДО приймаються та реєструються в день їх надходження в Журналі реєстрації звернень громадян. За формою надходження усі звернення розглянуті на  особистому прийомі адміністрацією закладу. За суб’єктом – індивідуальні, за типом – усні. Колективних звернень не надходило, письмових звернень не поступало.

Я вдячна всім, хто протягом року долучався до утримання закладу дошкільної освіти. Це безпосередньо Агрономічна сільська рада, відділ освіти,  батьки наших вихованців, працівники закладу. Спільними зусиллями нам вдалося створити і підтримувати затишок та комфорт для дітей. Адже вони – наше майбутнє, майбутнє України.

 Слава Україні!                                          

 

Логін: *

Пароль: *